Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-01-31

Coaching på högsta nivån kom verkligen rätt dag

Idag har jag varit hos politiker och förvaltningsledning och snackat avtal. Jag hade min ställföreträdande med. Man kan säga att det var några punkter vi inte var överrens om. Varför hamnar jag i korseld? Jag kanske skall inordna mig i leden. Det hade i varje fall varit bekvämare, den saken är klar och säkert också hälsosammare. En sak är säker, det blir i varje fall inte tråkigt om man delar sin tid med mej ha ha.
Firade medarbetare som fyllde jämnt.
Åkte sen till Malmö, till min nya jobbcoach och handledare. Rätt Ok att snacka av sig och få lite råd. Jag ser verkligen fram emot fortsättningen.
Det blir en ny dag imorgon. Nu skall jag ringa till kompisen med lastaren och planera nedtagning av ljusskulptur på söndag. Frukost hos vännerna i smedjan söndagmorgon.

Inga kommentarer: