Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-01-17

Katten kollade på naturprogram i en halvtimme

Åkte hem efter 2 möten idag för att förbereda mig för imorgon. Sista minuten som vanligt, men man kan inte mer än göra sitt bästa. Jag jobbar ju för f..alltid. 
Hann med o handla mat, en del ärenden och crossen också.
En nyckelperson på skolan blivit sjukskriven.  Dottern sjuk.  FUCK !  Det här blir inte lätt att lösa om det blir långvarigt. Det är bara att inse att problemen aldrig tar slut. 
Basgruppen på ledarutbildningen träffas i Klippan imorgon. Inte kul befinna sig ute på vägarna imorgon bitti. Jag skall åka med kollega från Tomelilla. Kan bara hoppas han tar det easy.

Bettan kollade på naturprogram på TV om fåglar och Lodjur. En halvtimme följde hon noga vad som hände och ibland tittade hon ängsligt sig omkring så det inte var nåt skumt i närheten. Fascinerande.  Räven ylat 2 kvällar nu från trädgården men jag har inte lyckats hinna se honom. Vännen utekväll i Malmö med familjen imorgon kväll. Jag hoppar. Nu fejan och sen kudden



Inga kommentarer: