Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-01-14

Tvättat bilen

Imorgon skall jag lämna bilen på första servicen. Skall fråga vad det kostar att fixa repan på sidan. Men antagligen kommer jag inte undan självrisken? :(
Slutade tidigt för att tvätta bilen. Hade behövt städa den också, men det är ju en av mina akilleshälar. Det är så jä.. jobbigt och kallt o stå ute. Men mattan kryper snart ut av sig själv, suck.
Imorgon nervöst, men viktigt möte med politiker ?? Föräldramöte för blivande elever imorgon kväll: de yngsta och de äldre på onsdag.  Konferens onsdag och till Klippan på utbildning på fredag. Jag hinner inte förbereda mig tillräckligt. Får ta den smällen. 
Undrar om utspelet igår var seriöst eller ett tillfälligt infall? Man e ju luttrad vid det här laget? 
Playtones till crossen ikväll funkar bra. Pannan slutat läcka :))

Inga kommentarer: