Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-01-08

Kräksjuka och influensa har tagit sig in på skolan

Några ungar och nån personal sjuka. Missade ett möte, två inställda..ineffektiv dag. Beställt tid för första service på bilen. Gärsnäs Bilrikt gått i pension. Shit ! Verkar som jag måste punga ut med självrisken för lilla bubblan och skrapet efter parkeringsskadan.
Efter 8 rundringningar på gulfynd hittade jag sista exemplaret av tappade berlocken till mitt silverarmband i Ystad. :) Hämtade den och stack in om till Sjögrens för fastsättning. Där hittade jag en stjärna som passade bra att utöka med. STJÄRNA är kanon. Det är ju jag det handlar om ha ha.

Hittade en gammal brännskiva till crossen. Funkar bra att springa till. Rock o röj...Hey tonight.....
Distanshealing ikväll. Sover gott i natt.

This is my life, this is my time, just show me the light and I go there....trallala la

Inga kommentarer: