Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-01-06

Julen och ledigheten slut.

Helgen har varit intensiv. Fest två dagar i rad. Vännen kört till Skräddis och skulle gjuta en golvbrunn. Jag sitter och samlar mej för crossen.
Turbulens på jobbet. Okänt i dagsläget i var jag står i relation till politiker och förvaltningsledning. Pannan fortsatt läcka. Ingen vvsare. Tailandresenären hemma igen på måndag. Jag får ringa imorgon.

Tänker börja packa ner julen idag. 
Nån slag tomhet breder ut sig. Vardagen är på väg att köra igång igen.
Tankarna rullar, med allt som jag måste ta tag i. Undrar hur min gamle vän mår?

Tomheten efter intsensiva dagar med mycket umgänge slår som en rekyl. Det är då man måste stå ut med att tiden går så fort. Att sorgen och saknaden är en del av ens liv och måste få ta plats ibland.






 

Inga kommentarer: