Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-01-15

Politikerdiskussion och föräldradiskussion

Halt som is när jag körde i morse. Djä..vinter. Körde lugnt och försiktigt. Blev omkörd av sammanlagt 4 lastbilar MED släp. Då känner man sig liten.
Bilen lämnades på service. Han skulle lämna prisuppgift på parkeringsskadan imorgon. 

Kändes hemskt med den stora seriekrocken idag. Jag hoppas ingen jag kände var med. 50 lastbilar och 50 bilar..sanslöst!
Diskussioner kring avtal, tjänster och kalendarium. Det blir knivigt med 2 veckors semester i vår för mej. Hm måste ta beslut om ev. fest snart! Hur? Var? Får använda min största övertalningsförmåga på vaktis som jag tänkte skulle va diskjockey.
Förvirrande samtal med politiker. Nja så lätt kommer de inte undan.
Föräldramöte ikväll. Positivt. En del gamla bekantskaper dök upp som föräldrar. Kul! Än väljer man vår skola aktivt.





Inga kommentarer: