Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-01-13

1 års fest och jobba jobba

Helt slut i rutan i fredags kväll. Rätt allvarliga stresssymtom. Vilken vecka. Tillförde inget av vikt vid fredagkvällens mysmiddag. Sov mest.
Lördag o ena barnbarnet fyllde 1 år. Vännen och jag träffa släkten i Dalby. Trångt om saligheten, men trevligt. Födelsegrisen var mest förvånad. Men paketöppningen var det rutin på efter alla julklappar som öppnats. Snöat här. Marken är vit. Jag har dansat smältdansen ha ha. Rivningen fortsätter av macken. En blandning av nostalgi och lättnad. Min barndoms lastbilsfirma jämnas med marken. Vännen gjutit värmekabel i sommarstugan idag och jag jobbat hemma.

Suttit hela dagen med utbildning, kalendarium och powerpointpresentation.
Läste mail i pausen. Busvissling i telefonen. 
Crossen o Larz Kristerz och sen en stor
av morfars "drickablenning" till kvällstv:n
Lugn och ro hos mej o katten. 







Inga kommentarer: