Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-01-29

En halkig morgonresa

Vilken mardrömsfärd till jobbet i morse. Det tog 1 timme och en kvart. En lastbil halkat på sniskan på ringleden i Ystad. Jag fick sladd på bilen i rundellen. Körde bara i 40 så det var inte så farligt. 1 dm snömodd minst på E 65 till Skurup. En karavan på ca 50 bilar i ca 60 km i timmen. Vem kör om hela denna långa karavan i hög snömodd i vänsterfilen?? Jo en lastbil med släp. Tala om att blodet frös till is. Idiot! Jag var tacksam när jag stannade på parkeringsplatsen på jobbet med livet i behåll
:((

Jag har blivit tedrickare. Känner att jag just nu mår bättre av att dra ner på detta eviga kaffeslabbande hela dagen. Det går faktiskt alldeles utmärkt att hoppa över kaffet. prövat nu i 2 veckor.
Elevhälsa i em. Möte om elev som nästan fick mej att gråta av medkänsla och vanmakt.
Crosstrainern när jag kom hem.
Buggen börjat i Törringe ikväll. Jag hoppar de första gångerna.
Jag vill vara din, Margareta Bara vara din, ska Du veta. Stå där vid din dörr, kär som aldrig förr Men vågar inte ringa......trallalalla

Inga kommentarer: