Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-12-31

Installerar ny dator, ett hästjobb

Katten börjar visa sitt vanliga jag igen :)
Jag har arbetat hemifrån idag. Inte en unge på fritids och bara vaktis som målade, så jag tyckte jag var lika effektiv hemma med datorn. Den håller för övrigt på att lämna in. Jag har en ny, men det är så extremt jobbigt att installera alla program i nya versioner och få till det med mappar och annat, så jag håller på att bli tokig. Nu har den gamla funkat hyfsat i flera veckor, men det är något med processorn och kylningen som gör att den bara lägger av rätt som det är. Jag tar backup regelbundet, men nu har den börjat strula igen, så jag måste helt enkelt ta tag i det där med den nya innan det är för sent. Jag måste helt enkelt ha en fungerande dator konstant. Det får inte bli något glapp.
Jag skall stå för efterrätten imorgon. Inte ens planerat än. Det blir sista minuten som vanligt ha ha.
Var på restaurangbesök med ny bekantskap ikväll. trevligt trevligt. Ja man gör ett ryck då och då ha ha.
Håller på att kolla efter en crosstrainer på nätet. Måste helt enkelt börja träna igen. Nu går det inte längre. Speciellt sen jag började få ont i knät igen. Bara träning som gäller.
Ett Gott Nytt År 2012

Inga kommentarer: