Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-12-03

Tjejerna Skånemästare och jag lätt lomhörd efter dragshowen igår

Turbulens, mycket samtal, funderingar kring en incident som det finns olika meningar om.  Svårt, men vi får gemensamt arbeta för något som blir så bra som möjligt.
Vi vann !!!! Skolans tjejer i högstadiet skånemästare i fotboll. Stolthet!

Malmöbo. Trevlig middag , czechisk öl, nya bekantskaper. Dragshow efter ganska lång väntan. Glitter och glamour. Kul och häftigt, fast skrälligt sound. Snudd på lomhörd. Stentrött vid 0.30. Sov till 9. Nu blir det fika, shopping och fest ikväll med min serbiska väns släkt och vänner.
http://www.cabaretmoulin.se/

3 kommentarer:

Agneta Cecilia sa...

Oj, så mycket kul du har på programmet just nu! Idag har det varit stormvindar med regn o rusk på Österlen...Skönt att krypa upp i soffan under filten nu då jag är på bättringsvägen! Kram på dej!

Frida sa...

Hehe jag hoppas att du menade dragshow och inte drugshow, lite oroväckande annars...

Freja sa...

Ja, din mor är ute på diverse begivenheter, men så illa var det inte...jag har ändrat stavningen hehe