Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-12-19

Piggat på mig, njuter av hittad video från smultronstället

Hemma idag från jobbet, men piggade på mej  redan i morse. Jobbade några timmar hemma med att färdigställa en reklamfolder som jag skall printa ut imorgon. Läste mail och tog några samtal. Planerade julmaten, skönt att få det gjort. Det blir lite hektiskt. Nu verkar det som jag fått ihop julen med döttrar och barnbarn. Lite utspritt och det känns bra. Några julklappar kvar. Helt fullbokat på jobbet imorgon men tänkte ta ledigt på onsdag och fixa lite. Jag har börjat skicka lite julmail till vänner och bekanta. SMS: en brukar jag skicka senare. Hittade en film på youtube av en lokal fotograf med bilder från mitt smultronställe. Fin !
http://www.thorstenpersson.se/

Inga kommentarer: