Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-12-21

Jag tar mitt glas vin nu som avslutning på en bra dag




Semester idag. Tog det lugnt på morgonen och myste i soffan. Dotter med company kom för att jobba på sitt projekt uppe på ägorna. Jag glaserade lite pepparkakor. Jag körde och handlade de sista julklapparna. Flanerade i stan och fick tag i det mesta. Körde hem och meckade med en ljusängel som jag hittat reservslinga till. Skam den som ger sig. Bytte om och körde till jobbet för personaljulfest. Varm och glad stämning. Kärlek i luften. Vilken personalgrupp ! Verkligen en stark och kompetent samling.. Hur har jag lycktats få tag i dem? Tur...eller lite skicklighet? Jag kunde ju inte dricka vin som de tågåkandes, så jag tar mitt vin nu...medan jag putsar på mitt jultal som jag ska ha i kyrkan imorgon. Nu har jag det mesta fixat innan jul. Julstämningen börjar infinna sig. Vintersolstånd imorgon. Det ska firas !! Gött o leva.

Inga kommentarer: