Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-12-13

Skuttig tomtenisse lyste upp efter missat möte på jobbet


Jag fick njuta av Luciatåg på morgonen i skolan. Årskurs 9 hade tränat. De var så gulliga sååå. Hade fullt upp hela dagen och glömde helt bort ett superviktigt möte, där jag för första gången skulle träffa min nya chef. OPS ! Jag kom inte på det förrän sent på em. Jobbade till kl 19…trött när jag körde hem. Det låg en film på Fb där mitt ena barnbarn firade Lucia på dagis. Han var en superfin tomtenisse som hoppade sig igenom både ”I ett hus vid skogens slut” och ”Tipp tapp”, Härligt ! En bild på andra barnbarnet som Lucia. (mormor fixat Luciakronan)  Vilka gullungar! Kopplat av med Fb och lite chatt…mys mys
När tredje ljuset brinner är snart Lucia här. Hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär.

Inga kommentarer: