Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-04-01

Schemalagda begivenheter slutade i lätt panik


Intensiv, intressant mailväxling i morse, trevligt att kommunikationen öppnats igen. Efter sen frukost åkte jag till Lund och blev bjuden på lunch av ny bekantskap. Trevligt samtal ingick. Sen till barnbarn med försenade födelsedagspresenter. Lekte med My little pony och spelade spel som jag till barnbarnets förtret vann. Dottern sa att jag behövde väl inte jubla fullt så mycket ha ha. Hann dessutom busa med den minste när storasyster fick för sig att bada med sjöjungrfruponisarna.
Körde sen till Blentarp och blev bjuden på kvällsmat av senaste X:et. Ärendet var att kolla hans crosstrainer som jag är spekulant på. Han skall nämligen sälja den. Fick en kass med dahlieknölar med hem som jag skall plantera. Körde såklart fel på hemvägen, missade vägen till Sövde. Fick ta alla småvägar till Ystad. Kurvor backar kurvor backar kurvor backar. Jag mådde mer och mer illa. När jag kom till Ystad hade jag panik. Jag fick stanna i Sandskogen och spy. Där gick den kvällmaten åt skogen. Usch !
Hemma o FB ett tag, skickade länkar. Glad åt nyöppnad kommunikation. Morden i Midsomer, sen natti. Skall kolla upp lite om crosstrainern innan jag bestämmer mig.

Inga kommentarer: