Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-04-27

Miljöinspektion, rosor och PlayTones nya skiva




Idag har vi haft miljöinspektion på skolan. Det var långsamt och rätt tålamodsprövande att gå igenom hela internkontrolpärmen plus lite till. Hade egentligen semester halva dagen men jobbat 1 timme över när jag körde mot Ystad. Var och köpte 2 rosor och lite krukor. Mataffären hann jag också in om. Plus köpte PlayTones nya platta som är skitbra! Rock and Roll, yeah.  Nästa frissan och färga gråa utväxten. Klockan var halv 3 och jag hade inte ätit sen frukost. Jag tog den grillade kycklingen jag köpt och krängde halva i frisörstolen. Mitt under akten kom ett par hantverkare in i salongen och började plocka ner grejer och spackla väggarna. Hm lite stressad blev man ju när håret skulle tvättas. Hem och tog emot grannen som skulle inspektera min vägg. Jag blev inte mycket klokare. Men han trodde jag nog fick anlita murare och putsa hela väggen. Ca 35 000 ung. Suck ! Plantera rosorna o plantera om alla mina Mårbacka pelargonier. Satte på Playtones och dansade i vardagsrummet. Ett glas rött, choklad, nötter och Lets dance.

Inga kommentarer: