Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-04-25

Konferens och AP träff samma dag


Tuff eftermiddag.  Pratat IT och Lokala planeringar. Uppdaterat vår Kris och Stressplan. 
Saker togs upp på ett sätt som gjorde det svårt att bemöta och gjorde mej irriterad när jag körde hem. Detta kommer jag inte att släppa förrän jag tagit det med de berörda.
Semester imorgon. Hoppas på ”inte regn” så jag kan börja på arbetet med att fixa fasaden. Tänkte ta helgen till detta.
Har det en aning hektiskt privat just nu, Jag har definitivt inte koll på hur jag skall hantera detta. Ibland försöker jag ta ett steg tillbaka och se saker utifrån….Tillit till att saker sker av en anledning är en aspekt. Jag får helt enkel acceptera att jag inte har kontroll eller kan styra allt.



1 kommentar:

Agneta Cecilia sa...

Du e så klok June! Remeber: ge mig kraft att acceptera det jag inte kan förändra, mod till att förändra de saker jag kan och visdom nog att förstå skillnaden mellan de två!

Kram