Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-04-03

Osade hett så batteriet tog slut





Batteriet på telefonen tog slut, men det var inte mitt. Späckad dag. Hann inte med allt, så jag får jobba imorgon också, fast hemifrån. Måste göra de nödvändigaste uppdateringarna på hemsidan. Sen får det va…får jobba lite kvällar sen efter Påsk för att komma i fatt. 2 lönesamtal, de tar alltid kraft, 60 mail. Det blir så när man inte kollat på 3 dagar. Lunchfika med vän..det ger kraft.
Vaktis gjort iordning snickarbod ute till Fritids..det blev så fint. Han var så stolt.
Jag gick på Backarna min första Vårpromenad där när jag kom hem. Det är alltid som att flyga fritt.
Chatt på FB när jag kom hem.

Av Ewy isgren

Den lyfter ditt hår
och följer dig hem.
Låter sig fångas
och viskar i ditt öra.
Osynlig och varm
den smeker din kind.
Är alltid omkring dig-
dess namn är vind.

Inga kommentarer: