Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-08-31

Barnbarnsbesök

Dansen i torsdags kunde varit roligare. Inget kul folk precis. 2 trista diskussioner. En med en fuckad sverigedemokrat. Både första och sista dansen där ! Den andra med ett långsint ego som det inte verkar som det är lönt att försöka få att tänka om. Suck  ! Fredagen med möte på kommunen, suttit med budgeten och tjänsterna, strulat med bokningen av IT-pedagogens och min Uppsalaresa till 2 dagars konferens om bara ett par veckor. Löste sig till sist.
Hann handla lite mat och räfsa gårdsplanen när jag kom hem.Och ett samtal med käraste vännen.
Dotter, svärson och 2 av barnbarnen kom på kvällen. Härligt ! Den lille 1 ½ åringen är bara så rolig just nu. Det blev full rulle tills de slocknade. Jag slocknade också redan vid 9 efter en tuff vecka.
Idag en fin solig och varm dag. Vi var och såg fiskebåten komma in och kollade fångsten. Badade benen vid stranden och var på lekplatsen, läste böcker och lade pussel.
Nu en stund i soffan, mediterar, tyst i huset igen. Jag samlar mig för middag och vin med vännen i galleriet. :)


Inga kommentarer: