Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-08-15

Malmöbo i 9 dagar-Härligt!

På jobbet tidigt idag med. Det låg nattis sms från vännen på tele.  Ett kryss i taket ;) Jag och kollegan gjorde kalendariet klart för höstterminen. Ja, det blev stressigt. Rusade till bilen för ledningsgruppmöte. När jag kom till kommunhuset hade jag glömt hälften och fick köra tillbaka igen...hm... Möte med föräldrar och sen med spec.ped. från centrala resursteamet på em. Socionomen och jag kollade priser på signallampor att ha på våra dörrar. Nu ska det bli slut med hundra ställtider i timmen tänker vi he he.
Brandutbildning med all personal på kvällen. Det var kul, fast skrämmande. Man behöver påminnas om allt som man är nonchalant med till vardags!
Körde hem och slängde in katten och alla grejerna i bilen för en dryg vecka och stängde vattnet (he he jag har lärt mig nåt)  och stack sen till "Stora staden." Installerad nu. Ser fram emot en härlig vecka med massor av musik och folkliv :)


Inga kommentarer: