Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-08-28

Dansen ger mej energi, glädje o många kramar !

Inte kunnat öppna bilagor från mailen eller dokument från webben på 2 dagar. Förödande ! Desperat ringde jag och trackade IT supporten på kommunen flera gånger. De hade 10 förslag och gick till o med in på datorn och kollade via fjärrstyr. Till slut ringde jag ett nummer till den som har kompetens men inte sitter i supporten, ett nummer som jag sparat sedan innan. Han var döstressad, men hasplade trött ur sig: de andra får hjälpa dej , det måste va nåt med webbläsaren, skrota den.....Poletten ramlade plötsligt ner, jag installerade en annan webbläsare istället för Explorer och problemet var löst....Hm...
Duschade på jobbet och åkte på sista tisdagsdansen. Glädje, bra dansmusik och som vanligt dansade jag nästan varje dans...trots överskott av damer. :D
Sistan med en som försökt länge, men det är fortfarande danserna med "the sexy man" som sitter kvar i kroppen och drömmarna när jag somnar. En fråga som ställdes gav mej idé. Jag har fixat en nyckel idag ha ha ha
Idag var jag trött på morgonen. Möte med sjukhuset om en elev, ett svårt samtal med en personal, konferens med lärarna och IT möte med speedad NO lärare och IT pedagog som kör upp farten så jag blir matt :))


Dansekompisen från Kåse gjort slut med sin sommarkärlek . Han kom ikväll och frågade om vi skulle köra ihop imorgon. Nu kör vi hårt sa han ha ha, så det blir väl dans 3 dar i veckan nu hehe
Packat väskan till imorgon. Ledningsgruppmöte på fm och dans på kvällen.
Käraste vännen hört av sig idag. Glad för de :))


Inga kommentarer: