Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-08-05

Första arbetsdagen

Körde från Malmö till jobbet. Känns alltid trevligt att kunna vakna i den miljön ibland med ljud och bilar och annat. Love the city!
Jag har varit låg hela dagen. Miljoner problem och arbetsuppgifter ramlade över mig direkt. Lösen till nätverket gått ut och systemet ville inte ta mina nya förslag och till sist låste sig skiten och jag var tvungen gå upp till IT avdelningen. Grrrrr
Kommunikationen mellan "oss" öppnad igen och det är jag glad för.
Tagit ledigt imorgon. Behöver ringa byggare, bank och skattemyndighet.
Vännen från Svalöv processar med sitt. Spännande att följa på nära håll.
Vvsaren blivit  sjuk i helgen och kommer inte ikväll…förhoppningsvis imorgon. Gick till dansekompisen och lånade hans dusch.

…………paus
Jag fick ett ryck och åkte till Torbjörns Tipi vid Backagården ikväll för healing och meditation.
Första gången. Tillsammans med två tyskar, så den guidade meditationen var på engelska.
En mycket speciell stämning och atmosfär i Tipin. Tiden mellan 21.00 och 22.00 gick fort. Kände mej utvilad och full av energi när jag åkte därifrån. Spännande!


Inga kommentarer: