Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-08-11

Mysig middag i åskregn och tappra försök till mysfoxtrott :)

Träffades i stan och letade upp en uterestaurang. Fisksoppan jag tog var superb. Småprat om livets krångligheter. Mysigt att sitta under stora parasollet under åskregnet och prata. Vi hade bilarna på andra sidan stan. Gentleman som han är, så sprang han i regnet sen och hämtade bilen.
Sen blev det dans till Sannex. I stort sätt så var medelåldern runt 20. Speed och go i de snabba bugglåtarna som dominerade.  99% av publiken buggade, så det blev verkligen fart på banan. Satte kondisen på prov, och svetten lackade.
Rock and roll i 2½ timme och försök till mysfoxtrott. Vännen försökte lära mej hur man rullade pannorna mot varandra samtidigt som man dansade. Min kordinationsförmåga klickade där. Får öva nån gång utan publik ha ha.
Köpte två skivor.
Fick två bruna ägg från privata hönseriet i flott äggask som dock inte höll måttet. För när jag skulle gå av bilen så tappade jag asken och tyvärr så fick jag sätta på stekjärnet och göra scrambled eggs till nattamat ha ha
En jättetrevlig och mysig kväll. Vi lär processa med varandra fler gånger.
Vaknade i morse o blev glad för nattsms på tele......Lyssnar just nu på nya skivan och längtar tills nästa dans. :))


1 kommentar:

Anonym sa...

Mannen undrade hur vill du ha dina ägg imorgon när vi vaknar ?
Kvinnan Svarar Obefruktade !!