Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-08-10

Första kräftskivan och byns sommar motionslopp

Strul såklart när jag skulle uppdatera hemsidan. Något serverfel, som jag efter Supportkontakt med Gotland kunde lösa. Jobbigt! Hann inte klart med det jag skulle. Stack till stan på em och fixade en del ärenden.
Sen var det dags med kräftskiva hos coachen och frun. Jättegott!!  Jättefint ordnat.  Trevlig kväll. Vänner till värdfolket och så bybonden som äger ålaboden med fru.
Inte så dansanta gäster precis utom värden ha ha. Jag gick hem och hämtade lite annan mer dansvänlig musik. Vi fick reklamtröjor som vi skulle ha på oss under loppet imorgon. Det blev sent. Missade samtal på telen. Vaknade mitt i natten av att ett sår på kräft-skalbrytartummen hade infekterat och tummen bultade och var svullen. Inte så bra. Gick upp och lade ett förband indränkt i klorhexidin. Bättre nu.

Jag ingick i hejarklacken för de som sprang loppet. Vi satt ute på gården där de sprang förbi och åt frukost. Mysigt :)
Fick tummen omlagd.
Ringde till vännen. Vi pratar i varje fall.....
Haft en öppen planering med kompisen från Svalöv om att göra nåt i helgen beroende på en del andra omständigheter med familjen. Vi bestämde vi skulle åka till stan och äta en sen kvällsmat och sen ut och dansa. Det ser jag fram emot :)


 


Inga kommentarer: