Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-08-18

En fantastisk musikupplevelse ! Det bästa jag hört på mycket länge :))

Festivalstrosade, blev bekant med en fransman när jag satt på Barista och drack min Chai latte. Åt afrikansk mat. Chorroz till efterrrätt. Njöt !  Lyssnade på Janne Loffe Carlsson i Swingtältet när han spelade trummor. Lyssnade på Cody ChesnuTT på Posthusscenen. En dans till Scotts orkester med en gammal dansekompis. Sen Bluestältet resten av kvällen. Först Doctor Blues och vid 11.00 till 01.00, late at night det bästa jag hört på flera år  Delta Blues Band och Miriam Mandipira Helt outstanding. Vilken musikupplevelse!! Vilka musiker. Munspelsmusikern med 12 munspel i ett bälte som likande ammunition runt midjan var helt underbar. Tältet gungade. Detta gjorde mej verkligen HÖG !
Öm i hela kroppen när jag tog mej hem till Kulladal vi halv 2












Inga kommentarer: