Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-08-14

Konferensdag

Efter 4 timmars sömn så steg jag upp igen och var på jobbet halv 7 och förberedde konferensen med personalen. Halv 8 hade jag en anställningsintervju av No lärare som sökt den lediga tjänsten. Konferens till 2 med alla lärare och sen 3 timmar att reda ut anteckningarna, åtgärda lite grejer och skriva några informationslappar ang. skolstarten och fixa med skolbusstider. Stressat som en galning hela dagen. matad med olika information och saker som jag måste göra. Lappar överallt.
Vid 5 körde jag från jobbet och hem och packade till 9 dagar i Malmö och för katten. Regnat 20 ml och mullvaden hade grävt runt på flera ställen på gräsmattan. Jag satte ut alla fällorna på nya ställen. Suck! Imorgon kväll brandutbildning
 med personalen efter jobbet. Kommer hem sent och skall bara stuva in allt i bilen och köra med grejer och katt till Malmö. Vill kunna köra direkt från jobbet fredag och in till festivalen.
Det blir en tuff vecka, men förhoppningsvis rolig också. Ser verkligen fram emot 8 festivalkvällar med musik och andra begivenheter. :))



 

Inga kommentarer: