Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-05-27

EUPHORIA, We are all the winners, we are all the best


Ja, mitt huvud snurrar av genomgången på 2 timmar med ägaren till Kalles smedja. En hel lunta papper med olika steg och kalkyler. Han är helt otrolig! Otroligt att en vän kan lägga så många timmar på att hjälpa mej att komma igång med ett jätteprojekt och jag har inte ens bett honom. Det gör mej glad. Han fick en bok, skriven om min morfar. Jag behöver själv gå igenom allt en gång till och det måste få landa.
Biltvätten koncentrerades mest på att blöta upp och få av alla flugor som satt klistrade i fronten. Men nu blänker den igen.
Körde till Vik, hann med lite smått och gott innan Eurovision.  Sverige vann, otroligt med stor marginal. Men låten var verkligen bra, fucking djä.. bättre än all dansbandsmusik !


Inga kommentarer: