Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-05-09

Bättre dag idag än igår


Bilen skadad. Något på bakaxeln. Det kommer kosta 8000:- att laga. Plus en massa annat elände igår. Idag inget nytt elände i alla fall. Alltid något ha ha. Stressat, blev inte klar med grejer, fick sticka mitt i ett möte om timplanen. Träffat tysklärarvikarie. Fått sms från Prag. De har det bra verkar det som, om man undantar vissa mindre incidenter. Hade en dryg timmes möte med IT-chefen. Han bjöd på kaffe och lyssnade till mina planer. Alltid kan man få in nåt. Det gäller att fortsätta kämpa för en IT användning i Kommunens skolor som är värd namnet.
En del processande med viktig person. Jag försöker vara positiv.
Träffade vän efter jobbet. Baconsallad och sen bio. En Ok film. Te innan jag styrde kosan hem. Kände mej glad. Skickade ett sms. Det gick inte fram suck..

Inga kommentarer: