Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-09-24

Smygeträff och såga, såga, såga, skruva ,skruva, skruva

Igår var det fest i Trelleborg tillsammans med Smygegänget. Jättetrevligt, roligt och inspirerande. Det blev sent. Jag sov länge trots att jag avstod vinet och körde hem. Jag satte genast igång med att såga upp trallbrädorna som skulla vara väggar till vedförrådet. Körde till stan och fixade mer virke. Barnbarnet som skulle passas kom inte. Dottern fick ändrade planer. Jag höll på hela eftermiddagen till kl 19.00. Då var jag helt slut och hade ont överallt. Nu börjar det faktiskt likna ett vedförråd.
Puh.  De blir tidigt i säng. Vännen ringde. Natti Natti…ZZZZZZZZZZZ


1 kommentar:

Agneta Cecilia sa...

Låter som du haft en skön helg med lagom input för kropp o själ...

Kram!