Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-09-06

Budgetuppföljning , money, money money…måla, skära , klippa, bryta, röja

I förmiddags var jag på budgetuppföljning till halvårsbokslutet. Det var trevligt ! Som vanligt de sista åren så gick vi med plus. Det blir lite nya datorer, datorvagn och utökning av personal fram till jul. Lite lägligt att min hårddisk håller på att krascha. It teknikern säger det är bara en tidsfråga, ganska kort sådan. Ja, jag har gjort backup. Det får bli ny laptop med Windows 7 innan jul för mej.
Sol idag. Typiskt att jag jobbade länge. Elevvårdsmöten hela em. Skyndade mej hem och började måla de långa bräderna till staketet med vit färg vid halv 6 tiden. Fortsatte att klippa ner syren, enen och lite annat i trädgården. Fortsatte med att skära ner stockrosor och ryckte lite ogräs. Det känns som om här är jobb i flera dagar. Enligt väderleksrapporten regn imorgon igen. Det  gäller att ta vara på varenda minut man kan med utejobb de närmsta veckorna. Kom in sent. Hann inte ringa vännen. Bara kort stund på FB.

Inga kommentarer: