Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-09-19

semester i em, lastat trallbräder och spottat

Idag regnade det INTE. Jag tog semester i em. Jag fixade klart staketet och målade i mistor och ställen som var skavda. Körde till brädgården och köpte trallbräder och hängslor till grinden. Sågade upp golvet till vedförrådet. Kom på en genialisk lösning till takstolen. Topp!! Raggade sponsorer till ljusskulpturen. Ringde polaren och planerade träffen med gamla arbetskamrater i Trelle på fredag. Jag ska stå för lekarna ha ha. Min NO lärare ringde och sa att fönstret var öppet på skolan. Han skulle gå och stänga det. Han berättade att han fått nytt jobb med 3000 kr/mån mer i lön i en annan kommun. FAAN !  Det kommer verkligen inte så lägligt. Suck...Lugnet varar aldrig så länge...........Jag har fått brev från Lunds universitet. Jag är med i en undersökning sedan 20 år tillbaka med återkommande enkäter. Nu skulle jag lämna DNA genom att spotta i ett provrör och skicka in.Ok, jag får väl ställa upp.

Inga kommentarer: