Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-09-03

seans och reunion


Jag trodde jag skulle ha en lugn kväll äntligen efter jobbet i torsdags. Då kom jag på att jag för flera månader sedan anmält mig till en storseans med det berömda mediet Jörgen Gustafsson som kom till stan. Trots tröttheten så kunde jag ju inte missa detta. Intressant innan pausen. Jag blev dock inte utvald. Kanske lika bra det. Efter pausen diskussioner och frågor. Trött tröttare tröttast. jag trodde det skulle vara ca 1 timme. Efter 2 ½ timmar så var jag helt utmattad  och hade jag inte rest mej så diskret som möjligt och gått ut så hade jag skrikit högt. Tur de att jag inte gjorde det. De andra hade väl trott att en ond ande tagit mej i besittning. Hade ont i ögonen i morse och var jättetrött. Insåg att om jag skulle delta i kvällens reunion, så måste jag ta det lugnt. Alltså tog jag semester idag. Vilade mej, städade lite och klippte gräset som var jättelångt. Vid halv 6 hämtade jag kompisen i byn och körde till Malmö där gamla barndomsgänget skulle träffas. Verkligen jättetrevligt. Kommunalrådete hade lagat mat. Italienskt stuk. Jättegott och god stämning. Vi har redan bestämt nästa träff. Jag drack Ramlösa och de andra drack vin och Grappa. Rätt trevligt med någon i bilen att prata med när jag körde hem.

Inga kommentarer: