Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-01-15

Kurerar mej

Jag hade ont som tusan i halsen och hes och skrovlig på stämbanden i morse.  Kände mej inte alls bra. Jag bestämde mej för att bli hemma idag och kurera mej med Echinagard och vitlök. Det känns just nu en aning bättre. Behöver gå till jobbet imorgon för det är ledningsgruppmöte. Suttit i flera timmar nu och försökt lära mig skillnaden på mina olika Googlekonton - skolkontot och det privata där det är olika behörigheter. Dessutom försökt kolla hur Chromebooken fungerar till skillnad från laptopen. Det krånglar till sig, inte helt lätt...börjar kanske mista den förmåga till "trial and arror kompetens" som jag haft....suck....Dessutom ett problem med att jag vill byta apple- ID nu när jag skall synka den nya paddan utan att förlora alla appar...vet inte om det går överhuvud taget?? Suck...blir frustrerad  : II

Inga kommentarer: