Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-01-20

Dansen var bra för förkylningsbacillerna

Ja, det var kul, för förkylningen också. Den frodas för fullt idag trots att jag legat med rå vitlök i näsan hela natten he he. Snuvig, ögoninflammation och hosta. Kul.. not. Men jobbar, kan i princip inte vara hemma månd-onsdag. Jobbar flera kvällar.
Ringde till Applesupporten. Kom först till USA, men fick ett nummer till Svensk support och det löste sig med apple-ID...resetat. :) Nu återstår att ladda ner alla appar och att synka telefonen och kalendern och alla kontakter och mail med det nya apple- ID...Jag blir såååå trött. Suck..
Blåser kaaalllt. Brrr
Hade bestämt åka till Helsingborg imorgon och dansa...men kom på att jag måste jobba...Det får bli en annan gång.

Får se hur jag känner på lördag. Scotts på Törringe.
och buggkursen igång också.. Det blir de sista 4 gångerna.
Saltan i Ystad imorgon fm och höra föreläsare från England. Spännande !

En kram till mej själv..det behöver jag just nu, och det är jag värd. Längtar gräset och dofterna av blommor


Inga kommentarer: