Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-07-28

Vandring i regn och kvällssamtal



Jag har svarat på en inbjudan från okända som jag mött i cybervärlden. Några vandringstokiga tjejer som vill få ihop singelfolk till helgvandringar på olika ställen. Jag samåkte med någon från Sjöbo. Vi gick knappt en mil och utgick från Frostavallen. Det regnade hela tiden men vi fikade i vindskydd längs leden. Vi var 5 st. Det var faktiskt jättetrevligt. Fick lära mej lite knep om hur man kringgår saker på saiten så det var lärorikt ha ha.  Vi startade en grupp på FB. Roligt att höra om alla knasiga daiter och alla erfarenheter kring det. Ha ha ha , riktigt goa skratt. Vacker natur, träna på min danska och fick fina bilder. Kände mej stolt över allt jag hann med dagen innan när det var sol. Hemma innan kväll. Skickade ett mail. Fick telefonsamtal på kvällen. Riktigt roligt att prata länge med någon igen.
Blir tidigt i säng. Upp 04 imorgon. Vara i staden kl 06 och sen i två dagar.

Inga kommentarer: