Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-02-03

Vinterpromenad och nedtagning av ljusskulptur





Det blev en lång vinterpromenad i Skräddarröd med vännens barn och barnbarn. 2 fantastiskt vackra hästar blev klappade. Utevistelsen hade fått pälsen på kroppen och benen att växa till en värmande vinterfäll. Fint!
Innan bänkning till schlagerfestival, så blev det bugguppvisning med publik. Lite ringrostig är man ju.
Yohio var faktiskt min favorit, men Erik Gadd var rätt trist.
Continental frukost hos kompisen i Kalles smedia idag. Vad härligt att se ”gubbarna” sitta runt bordet när jag kom. God stämning och många hjärtliga skratt. Jag är stolt för att kalla dem mina vänner. Frukosten tog 45 minuter och nedtagningen av ljusskulpturern tog ca 10 minuter. Det är så det ska va! O så fick jag ju se traktorer i arbete, bara de ha ha !
Läst slut en bok som tillhör kurslitteratur till min utbildning. Vännen tittade in på kvällsfika innan hemfärd till Malmö. Broren ringt.






Inga kommentarer: