Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-07-02

Processer och illamående

Jobbade hemma i måndags och tisdags. Skrev och skrev. Gick en riktigt låååång promenad Från Tyge till Sandhammaren på kvällen. Lagade punkteringen på däcket i Ystad. Det blev fika hemma hos kompisen när jag väntade. 
Hämtat min nya telefon. Mitt gamla Simkort passade inte, så jag fick beställa ett nytt.
Dansen igår var  fantastiskt rolig trots att vännen från Svalöv hoppade igår. Dansade alla danser, Mycket bugg, njöt i fulla drag, samtidigt som
 
blicken drogs till en viss person emellanåt, suck.
Varit på jobbet idag, Lunchade med kompisen från Vik. Illamående som tilltog på em

Tog en stor konjak när jag kom hem o somnade i soffan. Kändes lite bättre ikväll.
Längtar verkligen efter semestern.....!!









Inga kommentarer: