Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-07-29

En härlig trädäcksinvigning och oväntat besök

Vaaaarmt igår ! Vi var på lekplatsen, duschade i spridaren i trädgården och spelade spel och bara svettades. Underbara ungar! De blev hämtade sent på em. Huset behöver städas! Härligt att jag fortfarande orkar ha dem på det här viset. Glad!
Ny byggare kom och kollade. Han skall räkna på det. Verkade sympatisk och fått bra referenser på honom. Vill verkligen ta tag i det igen.
Invigde coachens nybyggda trädäck igår med en brokig samling av härliga människor. Intensiva diskussioner och riktigt supergod mat. :) Energigivande kväll.
Idag fortfarande varmt. Städat, städat och duschat och svettats.
Lyssnat på Donnez. Yeah...
En gammal vän kom och hämtade grejer som jag lånat.
Inte svarat på han mail, men gissade av tonen att han inte mådde bra.....det stämde, suck...jävla envisa människa.... Funderade över vänskap och de vänner som idag tillhör min plattform och kommer att stå kvar på den med mej.
Ja, kraven är höga, men förhoppningsvis så ger jag saker tillbaka genom att alltid finnas där i alla väder.
I krisen prövas vännen, det är alltid där man sållar. Det är alltid där tilliten prövas. Processen fortgår även om den på lång tid inte skett via samtal och sms...det finns band som aldrig  går av även om de ibland bara är tunna trådar.


Dans ikväll, det skall bli härligt att få dansa igen med den som får mej sväva över dansgolvet :)
O bugga med buggchaffisen från Vellinge såklart :)


Inga kommentarer: