Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-07-07

Jobbproblem tog udden av härliga semestrdagar

2 loppmarknader på söndagen. Riktigt roligt, men inga större fynd. Lång strandpromenad igår kväll.


Fm idag ägnade jag åt problem med vikarier och en skolverksanmälan. Inte roligt. Tappade lusten för aktiviteter. Lång skriftlig konversation med vännen från Svedala. Vi processar emellanåt fortfarande. Det känns intressant och samtalen flyter lättare. Är nyfiken på människan bakom fasaden.
Peppning från Vännen i Svalöv.  Just nu är kontakten intensiv. Ibland måste jag ta ett steg tillbaka för att veta var jag står. Mycket känns bra nu. Jag försöker leva i nuet och lyckas hyfsat med de.

Ringt om rekonstruktion av skorsten, fått nummer till ny hantverkare som jag skall ringa.
Mysig pratstund i em med kompisen i Ales smedja och sen stranden och ny sommarbok till sent på kvällen. Fantastiska dagar o kvällar. Vattnat mina växter när jag kom hem Jättetorrt. Åskat på många håll, men ej här.


Inga kommentarer: