Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-07-21

Fint besök och virkesklyvning

Igår kväll konsert i Mariakyrkan med Dana Dragomir. Vilken fantastik musik och vilken otroligt skicklig musiker. Jag njöt i fulla drag.
Sov länge idag, ingen som störde ha ha. Chat med vännen till frukosten. Fika hos kompisarna på Ales smedja och på eftermiddagen kom en kär gammal vän och hälsade på. 1 år sen sist. Så gott och ses och höra allt som hänt och hur livet har tagit sina språng. Eftermiddagen gick fort. Ja, jag förstår vad jag såg den gången och gläder mig hur allt har blivit bra. Han är värd det!
Coachen varit och handlat virke till sitt trädäck och handlade virke till mitt förråd samtidigt. Vilken lyx med en sån vän. Klyvt det och lastat in i garaget. Nu skall här målas och gjutas till plintar som står för trångt för att grävas ner.
Imorgon blir det Köpenhamn med vännen från Ystad. Gött, ser otroligt fram emot de. Vi brukar ha så roligt tillsammans :)
Glad !

Inga kommentarer: