Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-07-27

Underbara dagar :)

Dagen i Köpenhamn var jättetrevlig. Fantastiskt väder, god öl och härligt sällskap. Kan inte vara bättre. Köpte ett nytt armband och en klänning.
Resten av veckan har jag tillbringat med vännen. Mysiga dagar. Konsert i Brantevik i onsdags. Bjöd lammgryta på vännen och 4 till av mina bästa vänner i torsdags. Trevlig kväll med långa givande diskussioner. Mysdag i fredags då vi gjöt de sista plintarna till uthuset.
Förlorat en kompis som fått hjärnsläpp. Är så jä... besviken och arg. Det värsta är att nåt blir förstört helt i onödan eftersom det som prioriterat ändå aldrig kommer att funka. Never....Glad över att jag aldrig skulle göra ett sådant val !!
Hämtade barnbarnen, alla 4 i Malmö idag. Passade på att träffa min älskade vän från Kroksbäck innan.
Vi gick till stranden vid hamnen och lekte lite när vi kom till Kåse. Härligt, men intensivt.
Saknar efter 4 dagar med gonattkram av vännen innan man somnar.  Nu väntar två intensiva dagar med barnbarnen :)










Inga kommentarer: