Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-07-16

Grävt klart och plintar nedgrävda

Regnade hela måndagen. En riktig deppardag. Läste klart boken. Grät en del, den var så sorglig, saknade. Fast blommorna och gräset blev glada för regnet. Energin återvände igår. Solen tittade fram. Jag grävde klart till förrådet. Mitt älskade barnbarn kom och dottern med tvillingmagen.
Vännen från Ales smedja kom med trä till att bygga ramen. Han grävde ner plintarna utan min hjälp.
Det var svårt att inte lägga sig i, klarar dåligt släppa kontrollen. Tur vi har en rak kommunikation som grundar sig på att vi gillar varandra. Jag är tacksam för vår vänskap.
Dans igår. 2 passagerare i bilen. Jag saknade vännen från Svalöv, gjorde en annan person ledsen o besviken. Mådde inte bra av det.
Processade med någon när jag kom hem. Vill så gärna landa i något som jag kan hantera. Just nu kämpar jag för att klara det.

Soligt idag. Umgås med barnbarnet, strandutflykt.

Inga kommentarer: