Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-06-29

Black Jack

Allt var bestämt. Vi skulle ses i Lund för att starta med middag innan dansen. När jag skulle köra upptäckte jag punktering på bilen. Shit ! Aldrig haft det förut. Engagerade några som inte visste hur man gjorde? En gammal pensionerad bilreparatör och jag läste tillsammans instruktionerna och fixade det med apparaten som medföljde bilen. Punkteringsgas och mätte tryck, samt lät bauta spiken sitta kvar i däcket.
Vännen lät mej dock inte köra, så han kom och hämtade mej.
Ett långt telefonsamtal tog gaisten ifrån oss, vilket resulterade i förlorad tid . Jag fixade en snabb kvällsmat, och övertalade honom att vi skulle åka o dansa som vi bestämt.
En upplivande kväll. Vi hade trevligt både med varandra och andra. Med långa bra samtal. Buggade loss till Black Jack.
Ja ,vi somnade i skilda rum. Ståndaktigt, eller hur?
Frukost med regnet strilande, innan han skulle på jobbet.
Allt känns bra.
Kryptisk chat med mannen jag processar med från Svedala. Svårt att få grepp om. Suck, Tänk vad rädsla kan göra med människor?
Skall ta det lugnt idag, läsa, skriva. Köpt en ny privat mobil på nätet. Samsung Galaxy s5, äntligen ! Nu slipper jag stå och hålla i kontakten på min gamle mobil när jag laddar den :) Känner mej lite skyldig, Ipad och Iphone fantast som jag är ha ha...
Ingen dans ikväll. Blir på tisdag för mej nästa gång.


 
 

Inga kommentarer: