Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-06-16

Ok....Inte haft tid att skriva på hela helgen....gott tecken ellert går jag snart in i väggen??


En besiktningsman har varit och kollat på mitt bygge. Det gick jättebra. Nu kan jag äntligen  ta nästa steg och avsluta för att hitta en ny byggare, så projektet kan fortskrida. :)
Skolavslutning har vi haft, tal har skrivits och eleverna sjöng och spelade helt sagolikt. Våra 9:or var exemplariska som vanligt :)  och mitt i allt hände en fruktansvärd grej på skolan....vet inte slutet än, kan bara hoppas att det inte blir större utan sakta ebbar ut nu i semestertider. Det drabbade i slutändan mej, vilket det alltid gör. Det förlamade mej totalt, men efter några timmar på min plattform, så landade jag igen och kunde se konstruktivt och med ödmjukhet på människors tillkortakommande. Jobbet e bara ett jobb, det är inte mitt liv....som tur är.
   







En underbar helg vid Ålaboden med vännen från Vik. Fantastiskt väder, god mat, trevliga samtal och bara njööööt! Fyndade marockansk keramik till en spottstyver.  Just nu rätt intensivt processande med Svalövs kompis. Bara positivt. Vi behöver varandra för att föra processer framåt. Nyfiken på utgången ha ha. Sörjer emellanåt vännen som jag saknar helt irrationellt. ??Ibland gör det ont i hjärtat. Jag har inte varit ute och dansat på mer än en vecka. Behövde paus. Det blir dans imorgon.






Inga kommentarer: