Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-06-10

Dans dans och nu livet

 


 
Helgen med fint väder, långa promenader med kompis över backarna. Plockade sommarblommor.
Ja det blev dans i dagarna två, surrealistiskt. Vännen från Svalöv förgyllde ena kvällen trots sviktande publik efter maratondansen med 4 orkestrar i 6 timmar med 2000 i publik dagen innan. Många danser båda dagarna med en person som vägrar lämna min kropp och min hjärna trots mycket klokt tänkande, förvirrat läge, där tolkningen av signaler ställde sig på sin spets. Skrev ett brev.



Svårt att förstå vissa saker. Svårt att förstå rädsla och instängdhet. Svårt att tolka signaler rätt. Svårt att hantera vissa saker. Jag är klart påverkad. Funderar över ett rum, en tillvaro som en teaterpjäs där man spelar roller som inte stämmer med verkligheten. Jag föredrar verkligheten, riktiga livet. Tar paus, lämnar över bollen, Åkte till stranden idag efter jobbet. Slapp spelet bara upplevde nuet. Engångs grill och sommarbok med.





 

Inga kommentarer: