Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-06-01

Vänskapshelg med kulturella inslag

Gemensam frukost intogs lördag morgon. Gammeldansk ingick, chauffören inte inräknad. Gick hela dagen vid Fulltofta Naturreservat. En härlig tur.
Fisksoppa, vin och rabarberkaka på kvällen.

Hade tjejkompis i dubbelsängen. Hm, delade känslor. 
Vi var kulturella idag. Keramika Fantasia, Alpackaspinneri i Löderup, Alpackauppfödning hos mullvadsjägaren i Gröstorp, Äggakaga med fläsk o lingon hos Måns Byckare och sen Buddhisttempel och Café Kagan. En händelserik dag.... och helg. Mådde bra i vänners sällskap.
Jag blev med Humlebar, Buddhahuvud i betong och lite tussar mjuk Alpackaull.
Nä ingen dans ikväll, hann inte. Lika bra det, då behövde jag inte förstöra den goda stämningen, varken för honom eller mig. Pratade i telefon länge med god vän. Det gör mej glad.
Vattnade i trädgården. Tänker lite på vännen och undrar ..om han tänker på mig?



 









 

Inga kommentarer: