Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-06-22

En underbar Midsommarhelg

Började med att hissa min regnbågsflagga för kärlek och mångfald. Barnbarnet med familj campar på backen med kompisar. En fantastiskt trevlig Midsommarafton firades med "gögoa" vänner i lilla huset uppe på toppen  på backen. 12 st. En fantastisk blandning av folk. Go mat Otrolig utsikt. Priviligierad !! Tog de lugnt igår. Gick över hela trädgården, så nu är den fin som snus. Gräsklipparen går som en klocka. Tack vara min skickliga gräsklippereparatör från Alms i stan. Läste ut min första sommarbok: "Tusen bitar " av James Frey Sträckläste. Idag tog det sista på trädgården och lånade ut min regnbågsflagga till kompis som skulle ha släktfest. Alltid retar det någon sa han :)
Fortsätter processar med vännen från Svalöv.
Processar med mej själv och lite på Fejan med vännen. Fortfarande motstridiga känslor.
Barnbarnet kom och var skrubbsylten. Havsluften suger. Fick laga plättar till henne.
Det blir dans ikväll med dansekompisen. Får se vem som förgyller kvällen för mej :)


 




Inga kommentarer: