Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-02-23

Söndagen började med ångest

Lördagen en riktig vårdag, precis som idag :) När dotter och barnbarn åkt till simskolan i Malmö, så gick jag en lång runda i skogen och vid stranden. 
Fest i Malmö på kvällen. Körde dit tillsammans med 4 vänner. Pratade skolpolitik och 2 av tjejerna och jag bestämde vi skulle försöka åka till Barcelona tillsammans till hösten. Jag körde bilen hem på natten. Jag har inte längre något behov av att dricka mer än ett glas vin. Känns helt OK att köra.
Det låg ett mail med tråkig ton från byggaren som jag läste i morse. Trodde vi kunde komma överrens utan att behöva driva det här längre. Ringde coachen som försökte muntra upp mej. Det lyckades inte så bra. Jag mår riktigt dåligt av det här.
Fan också att man inte kan lita på det man kommit överrens om.

OS final i hockey. Det går inte så bra för Sverige.
Ringde vännen från Gislöv. Han var lika deppig som jag på grunda av att han gjort en miss i sina åtaganden som ställer till det. Vi kunde inte i det läget stötta varandra så bra, suck.
Bestämt tid med dansekompisar om ikväll. Önskar i detta läget jag hade större förträngningsförmåga än jag har. Känns motigt just nu.


 

Inga kommentarer: