Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-02-19

Ett glas vin för att fira :)

Första avprogrameringsmötet i Blentarp avlöpte bra. Dyrt , men rätt intressanta insikter som jag skall fundera igenom och smälta. Ja inte helt och hållet lätt att ta till sig. Dubbelbokat på jobbet. Folk från Höganäs fick vänta i 2 timmar på min audiens.  Hm,  Ja, jag skämdes, hade helt enkelt inte skrivit in och glömde...men det gick bra till slut. Datorn inlämnad igår i väntan på Dells ankomst.
Ett gigantiskt överskott på kvinnor på buggen. Inte så kul fick stå en del danser. Men kompenserades av 3 danser med kranbilsföraren som är outstanding på bugg :)
"Buggänget" samlat utom en..........................


Idag moderkortet bytt på datorn. Supersnabb service från Dell. Fast nåt skumt e det. Batteriet laddar inte och jag tycker datorn blivit segare. Hm
Sista intervjuerna klara med IKT pedagogerna. Överrens om första tjing, men inte alls överrens om andra. Oroligt, dålig magkänsla, håller tummarna för att den första nappar.


Anställt en ny No lärare idag behörig i 4 ämnen. Ytterst sällsynta varelser ha ha Ett glas vin tar jag nu för att fira.


 
 

Inga kommentarer: