Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-02-09

Nedtagning av Ljusskulptur

Vaknade vid 04 kunde inte somna om. Gick upp och satte på Tv:n en timme. Somnade igen vid 05 och höll nästa på att sova över frukosten hos Coachen med fru i Ales smedja. Gubbarna kom och det vara en jättetrevlig frukost. Det börjar bli rutin på att montera ner ljus, skruva av bultar, lyfta av, fälla, transportera och sätta upp och förankra i ladan. TOPP!
Gick en lång runda. Hittade mitt kamerafodral på backen som jag tappat igår.
Skickat 3 mail, varav två till coachen  där jag samanställt status för bygget. Oroar mej, men måste ta tag i det nu.


Jag hade bestämt att inte åka o dansa ikväll, men dansekompisen skulle till Götet på torsdag, så jag vet inte hur det blir då...ändrade mej i sista minuten. Duschat och snart klar...det blir en runda ikväll ändå :)
Och sen bugg på tisdag.

Av Björn Arvidsson


Tänk om allt är en kropp
varm och levande
i en kall och livlös rymd
en kropp
levande i en ännu okänd mening

tänk om öknen och landisen bara är
två sidor av samma kroppsdel
om atmosfären känner av
kontinenternas rörelser

om havsdjupen känner hur
regnskogarna sakta kvävs


tänk om blomman i min hand vet

Inga kommentarer: