Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-02-24

Måndag efter ett lov

Härligt att träffa elever och personal igen. Samtal med personal om livskriser. Det är ibland inte lätt att leva, och det är mycket som människor skall gå igenom och deala med. Just då kändes mina problem som ganska små.
Uppföljningsmöte med elev. Hoppade in som vikarie på en lektion i 9:an eftersom ordinarie lärare gjorde Nationella prov med en annan elevgrupp. . Samverkansmöte med facket och elever.
Kollade priser och beräknade tillsammans med vaktis till ett inskick till förvaltningsledningen om investeringsbehov till skolan. Planeringsmöte med högstadiet.

Pratade med coachen ikväll om bygget. Fick verkligen mycket hjälp med hur jag skall göra härnäst. Jag blir lugnare när vi pratat. Skickat iväg mail och skall ringa byggaren imorgon och försöka få till ett byggmöte.

Skall packa till buggkvällen imorgon. Inte bestämt mej än om jag skall dit?

Inga kommentarer: